قصص سكس لعب لعيال الهايجة

قصص سكس لعب لعيال الهايجة

الحكايه دي حصلت وانا عندي 11سنه وكنت في الابتداءي و البنات كانت بتعجب بشكلي لاني كنت وسيم الي حد ما و انا في السن ده كنت معرفش حاجه عن الجنس او النيك و لكن كان في بنت معايا في الفصل يمكن تكون احلي واحده شوفتها و اسمها نورهان وكانت طويله وصدر شامخ بارز وطيز مدوره وانا كنت بحب مع العب مع البنات والزق جسمي فيهم حتي نورهان كانت تحب تلعب معي علشان كده وبقت تجيلي البيت نذاكر ونلعب وانا كنت بروحلها البيت وامي وامها اتصاحبو علي بعض وبقينا بنزور بعض عادي و اتطورت العلاقه بيننا (اللعب)لحد اننا كنا بنقلع هدومنا وبنلعب عريس وعروسه وبصراحه حبيتها اوي وفي يوم قاللتلي انها هتعزل من البيت بالمناسبه كانت تعتبر ساكنه جمبنا وزعلت اوي واتدمرت نفسيا وانا كبرت ودخلت اعدادي و النت دخل البيت وعرفت مواقع البورن و الشات السكس دخلت الثانوي وبقيت بعرف بنات وفي يوم وانا قاعد علي الفيس بوك لقيت بنت بعتالي ادد انا قولت حكايتها ايه دي قبلته بعتتلي هاي
انا. هاي ممكن نتعرف ؟
هي.ممكن. انا نورهان
انا. عاصم 18سنه
هي.وانا كمان
انا.معقوله
هي.اه
المهم انا طلبت انها تبعتلي صورتها قالتلي لا ابعت انت قلتلها وماله وبعتلها صورتي قلتلي انت ده قولتلها اه انا قالتلي ازيك يا عاصم قولتها مين? قالت انا نورهان وبعتتلي صورتها وقلتلها ازيك وعامله ايه وكده يعني اسف انا طولت عليكوا وطلبت اني اقابلها ووافقت واول ماشوفتها كنت مصدوم لانها كانت فرسه تتاكل اكل وبعد السلامات و معرفه احوال بعض وبين الكلام وبعضه قالتلي فاكر كنا بنعمل ايه مع بعض واحنا صغيرين قلت طبعا فاكر قلتلها موحشتكيش قالت اه طبعا وبوستها وفضلت امصمص في شفايفها و وهي بدأت تتجاوب معايا واخدت لساني وفضلت تمص فيه. ونسيت نفسي واحنا في الشارع قالتلي بس احنا في الشارع قلتلها يلا علي البيت عندي ركبنا تاكسي وعلي بيتي ولحسن الحظ البيت كان فاضي قلتلها تشربي حاجه وجبتلها الشرب و روحت بيسها بوسه و مصمصت شفايفها و تحسس علي زبي لحد ماوقف وبقي زي الصاروخ وبدأت اقلع هدومي وهي كمان وقعدت بالاندر والبرا و كان جسمها مرسوم رسم وهجمت عليها وبدأت ابوس كل حته في جسمها وقلعتها البرا ولقيت احلي بزاز وحلمات ورديه وقعدت ارضع في بزازها ونزلت علي سرتها وفضلت انيكها من سرتها بلساني. وهي تتأوه من النشوه وقلعتها الاندر ولقيت احلي كس في الدنيا نضيف ومفيش فيه ولا شعره فضلت الحس فيه وهي تصرخ وتتاوه ااااااح اوووووف ااااااه خخخخخخخ احوووووو ااااااه. وانا بهيج من صوتها والحس في كسها اكتر قالتلي بصوت مبحوح نيكني مش قادره واكتشفت انها مفتوحه وده نوعا ما فرحني واول مادخلت زبي في كسها كان دافئ جدا وزبي يخترق طبقات كسها الدافئ ومن المتعه صوتها عالي جدا تتاوه ااااااااااح اووووووووف احووووووووه وانا اسرع في ايلاج زبي وارتعشت مرتين و في التالته قلتلهت انا هاجيب قالت وانا كمان و جبتهم بره كسها راحت دعكاهم علي بزازها وتمص الباقي علي زبي
وتجددت لقاءتنا اكتر من مره و لحد دلوقتي لسه بنشوف بعض

Add comment

Comments are closed.

Related videos

الشرموطة الهايجة فاتحة رجليها مشتهية 1 Likes
1514 Views
خطيبي خلاني شرموطة من طيزي 2 Likes
2746 Views
قصة سكس مع بنت خالتي نيك من طيزها 3 Likes
3226 Views
زوجتي تشتاق لقضيبي 12 Likes
2581 Views
الاثارة وكيفية الاستمتاع بهما 1 Likes
1390 Views
بنت مصرية تتحرش بالرجال 4 Likes
1780 Views
مطلقة ساخنة وومحونة على الزبر 2 Likes
1499 Views
قصص نيك الطيز 3 Likes
2131 Views
من عائلة الفلاح الجميلة المتناكة 6 Likes
5223 Views
جمعت البنت وامها على سرير واحد 3 Likes
4070 Views
قصص سكس نيك فيلسوف جنسي 4 Likes
1809 Views
قصص سكس الموظفة والمحامي 22 Likes
3170 Views
رحاب جارتي والجنس المثير 8 Likes
2790 Views
صاحبتى المتزوجه بسنت 3 Likes
2152 Views
وفاء شغلها الشاغل ابنتها الكبري 3 Likes
1992 Views
بنت اعترفت بأنها انفتحت من كسها 5 Likes
1758 Views
البنت الفقيرة والجنس من المؤخرة 1 Likes
2591 Views
جارتي حلا المثيرة متعتها من طيزها 3 Likes
3238 Views
نيك في السيارة مع بنت صديقي 4 Likes
2197 Views
مسكت جارتي من وراها وأنيك فيها 3 Likes
2912 Views

Online porn video at mobile phone